marți, 12 aprilie 2016

Sejur in Africa de Sud



De cand eram mic copil mi-a placut natura si de fiecare data cand aveam ocazia ieseam la padure sau mergeam in excursii la munte. Intre timp au inceput sa imi placa si vacantele exotice si am dezvoltat o fascinatie pentru Africa de Sud, dupa ce am vazut o multime de documentare la televizor si am citit mult pe internet. Am facut multe sacrificii ca sa imi permit un sejur in Africa de sud, insa pot spune ca a meritat cu varf si indesat in ciuda pretului ridicat. Am petrecut 10 zile de vis, timp in care am explorat natura: flora si fauna.

Pot spune ca este un sentiment unic, simti cum iti curge adrenalina in sange cand esti intr-un autoturism 4x4 si treci prin taramurile animalelor salbatice si le vezi cum se apropie curioase de tine. Am stat la mai multe hoteluri, iar majoritatea aveau teme africane, fiind o adevarata bucurie sa poti descoperi aceasta cultura mult subapreciata. De asemenea, desertul african ofera un peisaj pe care nu il mai poti vedea in niciun alt loc din lume, iar temperaturile ridicate, care depasesc chiar si 50 de grade sunt foarte dificil de suportat. In schimb dupa o zi lunga in care explorezi natura, nimic nu se compara cu adierea racoroasa a vantului care strabate copacii subtiri si rari. 

Am petrecut o zi in Cape Town, inainte de a reveni in tara si pot spune ca m-am simtit usurat cand m-am intors la civilizatie, acesta fiind unul dintre cele mai cosmopolite orase de pe intreg continentul. Am mers la shopping, mi-am cumparat o multime de amintiri si am adus suveniruri pentru toti cei de acasa. Cred ca am facut peste 2.000 de fotografii in cele 10 zile petrecute pe taramul african si recomand oricui pentru ca este o experienta de neuitat, unde ai parte numai de aventuri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu